Reklamacja na działanie usługi DSL TP - Klient Indywidualny
Przeznaczenie pisma:
Reklamacja na działanie usługi DSL TP przeznaczona jest dla indywidualnych klientów Orange Polska - dawniej Telekomunikacji Polskiej, którzy posiadają usługę DSL TP, a do tego usługa nie działa w sposób prawidłowy, a zgłoszenia składane na Błękitnej Linii TP nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wypełniony oraz podpisany dokument należy złożyć w Salonie Sprzedaży TP lub Orange, wysłać listownie lub nadać faksem.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Orange Polska
Słowa kluczowe:
reklamacja tp,tp,telekomunikacja polska,reklamacja na działanie dsl,dsl,dsl tp,działanie dsl,wolne dsl,problemy z dsl,problemy z działaniem dsl,orange,internet orange,dsl orange,orange dsl
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
Rezygnacja z e-fakturyRezygnacja z e-faktury przeznaczona jest dla wszystkich osób - zarówno indywidualnych jak i firm, które chcą zrezygnować z otrzymywania faktury w formie elektronicznej z... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej - Klient indywidualnyReklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej przeznaczona jest dla osób, które nie mogły korzystać z telefonu stacjonarnego na wskutek awarii z winy... |
Zobacz | Pobierz | |
Rezygnacja z usługi Neostrady TP oraz telewizji w technologii satelitarnej - DTHRezygnacja z usługi Neostrady TP oraz telewizji w technologii satelitarnej - DTH przeznaczony jest dla dla klientów, którym kończy się umowa o świadczenie tych usług i nie chcą jej... |
Zobacz | Pobierz | |
Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient BiznesowyGdy zamierzasz podpiąć do firmy internet - sprawdź dokładnie wszystkie oferty. Po wybraniu - sprawdź czy wybrana przez Ciebie opcja będzie działała na Twojej lokalizacji. Dotyczy się to... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o rozwiązanie umowy Neostrada TP z winy Orange PolskaWniosek o rozwiązanie umowy Neostrada TP z winy Orange Polska przeznaczony jest dla abonentów Orange Polska, którzy z powodów technicznych - niezależnych od abonenta - oraz takich,... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie umowy o Neostradę w terminie 10 dni od podpisania przy kurierzeZgodnie z Kodeksem Cywilnym, konsument ma prawo wypowiedzieć umowę w terminie 10 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy w przypadku, gdy w/w umowa była zawarta na odległość... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowyWniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowy przeznaczony jest dla osób, które rozwiązały umowę z firmą Aster przed terminem jej zakończenia i... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie umowy o FunPack bez zachowania usługi TV w ciągu 10 dniWypowiedzenie umowy o FunPack bez zachowania usługi TV w ciągu 10 dni skierowany jest dla osób, które chcą wypowiedzieć umowę o FunPack z zachowaniem usługi Neostrady oraz... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii