Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient Indywidualny
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli nosisz się z zamiarem podpięcia internetu, do tego Twoja uwaga została skierowana w stronę Orange Polska - dawniej Telekomunikacji Polskiej i wybór padł na usługę DSL TP - to przed związaniem się umową poproś o sprawdzenie warunków technicznych działania usługi w opcji jaką chcesz wybrać. Do tego celu posłuży Ci dokument jakim jest Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient Indywidualny.
Uwagi:
Dokument przygotowany jest dla osób, które nie posiadają jeszcze linii telefonicznej w Orange.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wypełnione oraz podpisane pismo należy złożyć w Salonie Orange, wysłać faksem lub listownie na wskazany adres korespondencyjny we wniosku.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Telekomunikacja Polska S.A.
Słowa kluczowe:
dsl,możliwości techniczne dsl,bmt dsl,brak możliwości technicznych neostrady,dsl dla klienta indywidualnego,dsl w domu,domowy dsl,internet dsl tp,dsl tp,telekomunikacja polska,internet orange,orange,dsl orange,orange tp,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
Rozwiązanie umowy o telefonRozwiązanie umowy o telefon przeznaczone jest dla klientów indywidualnych, którzy korzystają do tej pory ze standardowej linii analogowej - PSTN (telefon stacjonarny) w sieci... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę regulaminu - dla firmProwadzisz działalność gospodarczą i nagle Twój dotychczasowy operator - Orange Polska - zmienia warunki świadczenia usługi, z którymi nie masz zamiaru się zgodzić? Nic prostszego!... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie umowy o Neostradę w terminie 10 dni od podpisania przy kurierzeZgodnie z Kodeksem Cywilnym, konsument ma prawo wypowiedzieć umowę w terminie 10 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy w przypadku, gdy w/w umowa była zawarta na odległość... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie usługi Telefon HD z zakończeniem umowyKiedy kończy Ci się umowa o świadczenie usługi Telefon HD- Internet + Telefon VoIP świadczona przez operatora Orange Polska S.A - dawniej Telekomunikacja Polska S.A. i nie chcesz jej... |
Zobacz | Pobierz | |
Przebudowa linii dla usługi DSL TP - Klient BiznesowyKiedy w firmie korzystasz z usługi dostępu do internetu Orange Polska, dawniej Telekomunikacji Polskiej - DSL TP, a do tego świadczenie usługi uległo gwałtownemu... |
Zobacz | Pobierz | |
Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient BiznesowyGdy zamierzasz podpiąć do firmy internet - sprawdź dokładnie wszystkie oferty. Po wybraniu - sprawdź czy wybrana przez Ciebie opcja będzie działała na Twojej lokalizacji. Dotyczy się to... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na działanie usługi Neostrada TP - Klient IndywidualnyReklamacja na działanie usługi Neostrada TP przeznaczona jest dla indywidualnych klientów Orange Polska - dawniej Telekomunikacji Polskiej , którzy posiadają usługę... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o anulowanie kary za nieterminowe zdanie Liveboxa i Dekodera STBKorzystałeś z usługi internetu i telewizji w Telekomunikacji Polskiej? Po wypowiedzeniu umowy nie zdałeś w terminie Liveboxa i Dekodera STB? Nie martw się. Po otrzymaniu wezwania do... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii