Reklamacja na działanie usługi SDI TP - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
Reklamacja na działanie usługi SDI TP przeznaczona jest dla klientów biznesowych Orange Polska dawniej Telekomunikacji Polskiej, którzy posiadają usługę SDI, a do tego usługa nie działa w sposób prawidłowy, a zgłoszenia składane na Błękitnej Linii TP nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wypełniony oraz podpisany dokument należy złożyć w Salonie Sprzedaży TP lub Orange, wysłać listownie lub nadać faksem.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Orange Polska
Słowa kluczowe:
reklamacja tp,tp,telekomunikacja polska,reklamacja na działanie sdi,sdi,sdi tp,działanie sdi,wolne sdi,problemy z sdi,problemy z działaniem sdi,sdi orange,orange sdi,orange polska,orange
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
Wypowiedzenie aneksu o Neostradę w terminie 10 dni od podpisania przy kurierzeZgodnie z Kodeksem Cywilnym, konsument ma prawo wypowiedzieć umowę w terminie 10 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy w przypadku, gdy w/w umowa była zawarta na odległość... |
Zobacz | Pobierz | |
Przeniesienie umowy o Neostradę na nowego abonenta po śmierci poprzedniegoPrzeniesienie umowy o Neostradę na nowego abonenta po śmierci poprzedniego przeznaczony jest dla krewnych lub spadkobierców osoby zmarłej i chcą przenieść na siebie umowę o... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie umowy o FunPack bez zachowania usługi TV w ciągu 10 dniWypowiedzenie umowy o FunPack bez zachowania usługi TV w ciągu 10 dni skierowany jest dla osób, które chcą wypowiedzieć umowę o FunPack z zachowaniem usługi Neostrady oraz... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie umowy o FunPack z zachowaniem usługi TV w ciągu 10 dniWypowiedzenie umowy o FunPack z zachowaniem usługi TV w ciągu 10 dni skierowany jest dla osób, które chcą wypowiedzieć umowę o FunPack z zachowaniem usługi Neostrady oraz Telewizji... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie umowy o telefon stacjonarny PSTN z zachowaniem Neostrady dla firmKiedy chcesz zrezygnować z telefonu stacjonarnego w swojej firmie - PSTN a na linii dodatkowo korzystasz z usługi Neostrady - musisz złożyć Wypowiedzenie umowy o telefon stacjonarny... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Telekomunikacja... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej - Klient biznesowyReklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej przeznaczona jest dla firm, które nie mogły korzystać z telefonu stacjonarnego na wskutek awarii z Orange... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy o telefonRozwiązanie umowy o telefon przeznaczone jest dla klientów indywidualnych, którzy korzystają do tej pory ze standardowej linii analogowej - PSTN (telefon stacjonarny) w sieci... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozłożenie rachunku na ratyNieoczekiwanie przyszedł wyższy rachunek za telefon ? Nie ma się co martwić. W przypadku gdy wcześniej nigdy nie zalegaliśmy z opłatami za usługi świadczone przez Orange istnieje... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii