Reklamacja towaru - zła wysyłka
Przeznaczenie pisma:
Złożyłeś zamówienie na konkretny produkt, a został Ci dostarczony zupełnie inny? Poinformuj o tym sprzedawcę. Możliwe, że nastąpiła zwyczajna pomyłka.
Uwagi:
Sprzedawca może zażądać najpierw zwrotu towaru, który reklamujesz.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma będzie potrzebny pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przekazać sprzedawcy, u którego zamówiłeś towar.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
zła wysyłka,inny towar od zamówionego,reklamacja towaru,błędna wysyłka towaru,źle wysłany towar,wysyłka innego towaru,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Księga pocztowa - poczta wychodzącaAby nie pogubić się w wysyłanej korespondencji firmowej dobrze jest wprowadzić dokument - Księga pocztowa - poczta wychodząca . W księdze tej należy wprowadzać każdą korespondencję... |
Zobacz | Pobierz | |
Zgłoszenie kandydata do pracyFormularz zgłoszenia kandydata do pracy pozwoli Ci - jako przyszłemu pracodawcy - zdobyć wiele informacji związanych z kandydatem. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw i rozwiązaniu umowyPodpisałeś kontrakt z firmą, która miała Cię zaopatrywać w określony towar? Po pierwszej dostawie okazało się, że nie spełnia on wymogów założonych w pierwotnej umowie? Zerwij umowę z... |
Zobacz | Pobierz | |
Odpowiedź na skargęJeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat. |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o przedłużenie terminu dostawyMasz podpisane kontrakty na dostarczenie towarów? Niestety z przyczyn niezależnych od Ciebie nie możesz wywiązać się z terminów dostaw? Prześlij to pismo z prośbą o przedłużenie terminu... |
Zobacz | Pobierz | |
Ankieta ze skalą ważnościAnkieta ze skalą ważności przeprowadzona wśród kontrahentów i klientów pozwoli Ci otrzymać informację - co tak na prawdę ma znaczenie dla osób, które obsługujesz. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o brakach w przesyłceSkładałeś zamówienie na części/towar/artykuły różne ? Nie ma znaczenia - w przypadku gdy brakuje jakichkolwiek pozycji z listy zamówienia. Sprzedawca mógł omyłkowo nie dołączyć tych... |
Zobacz | Pobierz | |
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o zablokowaniu towaru i sprzedaży na wolnym rynkuJesteś właścicielem magazynu? Podnajemca spóźnia się z opłatami związanymi z eksploatowaniem pomieszczeń? Przysługuje Ci prawo do zastawu towaru dłużnika. Wynajmujący ma prawo do... |
Zobacz | Pobierz | |
Żądanie natychmiastowego dostarczenia towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta? Jednak, ten spóźnia się z jego dostarczeniem mimo, że spełniłeś wszystkie warunki kupna (np. zapłaciłeś już za produkt). Wyślij to pismo kontrahentowi... |
Zobacz | Pobierz |