
Uznanie reklamacji i wymiana towaru
Przeznaczenie pisma:
Twój klient złożył reklamację na zakupiony u Ciebie produkt? Okazało się, że towar uszkodziła firma kurierska? Uznaj reklamację klienta oraz wyślij mu nowy produkt, a zwrotu kosztów za poprzednią przesyłkę i zniszczony towar ubiegaj się u firmy transportowej.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do prawidłowej edycji pisma należy użyć pakietu MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do klienta, który zareklamował Twój produkt.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
uznanie reklamacji,uszkodzenie towaru przez kuriera,pismo uznające reklamację,uznanie reklamacji składanej przez klienta,pismo z uznaniem reklamacji,pozytywna odpowiedź na reklamację klienta
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ocena pracownikaBy podnieść wydajność w pracy - należy przeprowadzać wewnętrzny audyt z wykonywanej pracy. Na podstawie audytu możesz ocenić pracownika. Ocena pracownika pozwoli Ci na określenie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie realizacjiZleciłeś firmę wykonanie usługi? W zleceniu był podany termin realizacji? Firma ma opóźnienia w realizacji? Zrezygnuj z zamówienia. Skorzystaj z oferty innej firmy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informacja o braku towaruKlient przysłał zamówienie? Niestety towaru nie ma na magazynie, lecz na dniach powinien dotrzeć? Poinformuj o tym klienta - niech zdecyduje czy przeczeka kilka dni, czy anuluje zamówienie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie dostawyTwój kontrahent poinformował Cię o opóźnieniu w dostawie zamówionych przez Ciebie towarów? Stawia Cię to w niekorzystnej sytuacji? Zrezygnuj z zamówienia. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Księga pocztowa - poczta wychodzącaAby nie pogubić się w wysyłanej korespondencji firmowej dobrze jest wprowadzić dokument - Księga pocztowa - poczta wychodząca . W księdze tej należy wprowadzać każdą korespondencję... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw z powodu nieprzestrzegania umowyTwój kontrahent nie przestrzega warunków umowy? Wstrzymaj dla niego dostawy. Wyślij do niego pismo z podaniem dokładnie powodu wstrzymania (opisz, który pkt. umowy jest łamany). Poproś o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościNiekiedy może przytrafić się sytuacja, kiedy Twoja firma nie będzie miała możliwości uregulowania należności - z różnych powodów, np. inny kontrahent spóźnia się z zapłatą za usługi, -... |
Zobacz | Pobierz |