
Pismo - Informacja o nieprzyjęciu zwrotu towaru
Przeznaczenie pisma:
Kontrahent zamówił u Ciebie towar i go odesłał do Ciebie nie podając konkretnej przyczyny? Twoja firma zrobiła wszystko zgodnie z umową oraz wysłała całe zamówienie? Możesz nie przyjąć towaru z powrotem.
Uwagi:
W takim przypadku Twoja firma ma pełne prawo do roszczeń finansowych związanych z niewypełnieniem zobowiązań kontrahenta. Możesz odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeżeli zwracajacy nie podał uzasadnienia zwrotu, tylko odesłał towar.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma potrzebny jest pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do kontrahenta, który zwrócił towar.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
nieprzyjęcie zwrotu towaru,nieprzyjęcie reklamacji od firmy,anulowanie zwrotu zamówionego towaru,informacja o nieprzyjęciu zwrotu towaru,nieważna reklamacja,anulowanie reklamacji, zwroty, zwrot towaru
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Wstrzymanie dostawy - różne powodyTwój kontrahent nie dotrzymał warunków umowy? A może nie zapłacił za towar? Nie ma znaczenia - zawsze możesz wstrzymać wysyłkę zamówienia. Poinformuj go o tym pisemnie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot kaucji gwarancyjnejWniosek o zwrot kaucji gwarancyjnej skierowany jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą oraz wykonujących prace budowlane na umowę lub też zlecenie. Kiedy zakończy się... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościJak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencjiJeżeli złożył u Ciebie zamówienie kontrahent, z którym w przeszłości miałeś problemy związane z uregulowaniem płatności - zażądaj od niego informacji nt. zdolności kredytowych oraz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta ze skalą ważnościAnkieta ze skalą ważności przeprowadzona wśród kontrahentów i klientów pozwoli Ci otrzymać informację - co tak na prawdę ma znaczenie dla osób, które obsługujesz. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na zapytanie o obniżenie cen - odmowa z uzasadnieniemJeżeli otrzymałeś pismo z pytaniem o możliwość obniżenia cen - możesz odmówić. Poinformuj o tym swojego kontrahenta poprzez Pismo z odmówieniem obniżenia ceny . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw z powodu nieprzestrzegania umowyTwój kontrahent nie przestrzega warunków umowy? Wstrzymaj dla niego dostawy. Wyślij do niego pismo z podaniem dokładnie powodu wstrzymania (opisz, który pkt. umowy jest łamany). Poproś o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz |