Prośba o przedłużenie terminu płatności
Przeznaczenie prośby:
Jak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że nie jesteś w stanie zapłacić za fakturę. Wyślij wtedy pismo - prośba o przedłużenie terminu płatności.
Uwagi:
Jeżeli współpracujesz z kontrahentem od dłuższego czasu to możesz wysłać takie pismo. Pamiętaj - jeżeli Twój kontrahent wyrazi zgodę na przedłużenie terminu płatności - dokonaj wpłaty w ustalonym przez Ciebie terminie. Nie zapomnij o tej sytuacji gdy ten sam kontrahent wystąpi w tej samej sprawie do Ciebie.
Informacje techniczne:
Wniosek o przedłużenie terminu płatności można od razu wydrukować a po ręcznym wypełnieniu wysłać do kontrahenta. Istnieje możliwość edycji pisma (np. w pakiecie MS Office lub OpenOffice) na własne potrzeby - np. dodając dane firmowe, adres kontrahenta, etc.
Miejsce złożenia prośby:
Pismo z prośbą o przedłużenie terminu płatności należy przesłać do kontrahenta.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
przedłużenie terminu płatności,prośba o przedłużenie terminu płatności,wniosek o przedłużenie terminu płatności,przykładowa prośba o przedłużenie terminu płatności,wzór prośby o przedłużenie terminu płatności,przedłużenie płatności,wniosek o przedłużenie płatności,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Formularz zamówienia - standardowyStandardowy formularz zamówienia produktów. |
Zobacz | Pobierz | |
Odpowiedź na skargęJeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o zagubieniu towaru w trakcie transportuKlient wysłał do Ciebie uszkodzony towar na gwarancji? Naprawiłeś go, lecz mimo wysłania firmą kurierską odesłany produkt nie dotarł do klienta? Prawdopodobnie przesyłka zaginęła.... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o chwilowym braku towaruKontrahent złożył w Twojej firmie zamówienie? Niestety cały towar został już wyprzedany a nie wiesz dokładnie kiedy będzie nowa dostawa? Wyślij do niego pismo z informacją o chwilowym... |
Zobacz | Pobierz | |
Wezwanie do zapłatyJeżeli Twój kontrahent spóźnia się z płatnościami pomimo kontaktów telefonicznych z Twojej strony wyślij mu wezwanie do zapłaty . Jest to pierwsza oznaka, że sprawa może skończyć... |
Zobacz | Pobierz | |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie realizacjiZleciłeś firmę wykonanie usługi? W zleceniu był podany termin realizacji? Firma ma opóźnienia w realizacji? Zrezygnuj z zamówienia. Skorzystaj z oferty innej firmy. |
Zobacz | Pobierz | |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw i rozwiązaniu umowyPodpisałeś kontrakt z firmą, która miała Cię zaopatrywać w określony towar? Po pierwszej dostawie okazało się, że nie spełnia on wymogów założonych w pierwotnej umowie? Zerwij umowę z... |
Zobacz | Pobierz | |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz |