Informacja o przedłużeniu płatności wraz z upomnieniem
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli kontrahent wystąpił do Ciebie z prośbą o przedłużenie terminu płatności - możesz na to wyrazić zgodę. Wyślij do niego pismo z potwierdzeniem przedłużenia terminu płatności wraz z upomnieniem.
Uwagi:
Upomnienie informuje kontrahenta o fakcie złożenia sprawy do rąk prawników w przypadku nieuregulowania płatności w dodatkowym terminie.
Informacje techniczne:
Pismo z informacją można od razu wydrukować i przesłać do kontrahenta. Jest możliwość edycji pisma na własne potrzeby (za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice) dodając np. dane firmowe, adres kontrahenta, etc.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z potwierdzeniem przedłużenia terminu płatności wraz z upomnieniem należy wysłać do kontrahenta, który wystąpił o przedłużenie terminu.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Pismo z potwierdzeniem przedłużenia terminu płatności, wzór pisma potwierdzającego przedłużenie terminu płatności,przykładowe pismo potwierdzające przedłużenie terminu płatność,potwierdzenie przedłużenia terminu płatności,wzór potwierdzenia przedłużenia terminu płatności,przykładowe potwierdzenie przedłużenia terminu płatności
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Karta ewidencji komunalnych osadów ściekowychKarta ewidencji komunalnych osadów ściekowych służy do rejestrowania ilości oraz parametrów komunalnych osadów ściekowych. |
Zobacz | Pobierz | |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie dostawyTwój kontrahent poinformował Cię o opóźnieniu w dostawie zamówionych przez Ciebie towarów? Stawia Cię to w niekorzystnej sytuacji? Zrezygnuj z zamówienia. |
Zobacz | Pobierz | |
Stan magazynowyKiedy sprzedajesz różnego rodzaju produkty i posiadasz magazyn - warto prowadzić stan magazynowy . Pozwoli Ci to uniknąć nieprzyjemnej sytuacji jaką może być sprzedaż produktu w... |
Zobacz | Pobierz | |
Protokół reklamacji - wzór ogólnyJest to ogólny wzór reklamacyjny - niezależnie od tego jaki towar chcesz zareklamować - ten wzór będzie odpowiedni. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw i rozwiązaniu umowyPodpisałeś kontrakt z firmą, która miała Cię zaopatrywać w określony towar? Po pierwszej dostawie okazało się, że nie spełnia on wymogów założonych w pierwotnej umowie? Zerwij umowę z... |
Zobacz | Pobierz | |
Dowód dostawyW przypadku kiedy zajmujesz się dostawą różnych produktów (np. prowadzisz hurtownie i zaopatrujesz sklepy) - jednym z podstawowych dokumentów, które będą Ci niezbędne jest Dowód... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o otrzymaniu wadliwego wyrobu / reklamacjaZamówiłeś towar od kontrahenta, który później sprzedałeś? Klient, który kupił produkt zwrócił go z powodu usterki? Wyślij pismo reklamacyjne do kontrahenta. |
Zobacz | Pobierz | |
Odpowiedź na zapytanie o wypłacalności firmyJeżeli wystąpiła do Ciebie firma z zapytaniem o wypłacalność firmy , z którą współpracujesz od dłuższego okresu czasu - wyślij odpowiedź. Być może to Twój kontrahent polecił tej... |
Zobacz | Pobierz |