Wniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowy
Przeznaczenie wniosku:
Wniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowy przeznaczony jest dla osób, które rozwiązały umowę z firmą Netia przed terminem jej zakończenia i zobowiązane są do opłacenia kary.
Informacje techniczne:
Wniosek zapisany jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia wniosku:
Wypełniony oraz podpisany wniosek należy przesłać na adres wskazany w piśmie lub złożyć w Biurze Obsługi Klienta.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
NETIA SA
Słowa kluczowe:
kara za zerwanie umowy Netia,Netia kara umowna,kara Netia,zerwanie umowy Netia,kara umowna Netia,rozłożenie na raty kary w Netia,opłata karna w Netia
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Netia
Sprawdzenie warunków technicznych dla usługi dostępu do Internetu dla klienta indywidualnegoPismo - Sprawdzenie warunków technicznych dla usługi dostępu do Internetu przeznaczone jest dla osób, które zastanawiają się nad skorzystaniem z usług Netii w ramach dostępu do... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie umowy o telefon stacjonarny po śmierci abonentaWypowiedzenie umowy o telefon stacjonarny po śmierci abonenta przeznaczone jest dla bliskich osoby zmarłej, na którą była świadczona usługa telefonu stacjonarnego u operatora Netia. |
Zobacz | Pobierz | |
Zlecenie cesji abonentaW każdym momencie korzystania z usług istnieje możliwość przepisania umowy na inną firmę czy też osobę prowadzącą działalność gospodarczą. Aby tego dokonać należy do operatora przesłać... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy o telefon - dla Klienta BiznesowegoKiedy w firmie posiadasz telefon stacjonarny dostarczany przez operatora Netia i nie chcesz korzystać już z jego usług - z różnych powodów, np. wysokie ceny, kończąca się umowa -... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o billing - rachunek szczegółowy - klient biznesowyKiedy masz podejrzenia, że rachunek za telefon został zawyżony lub też chcesz sprawdzić gdzie dzwonili pracownicy- przyda Ci się dokument - Prośba o billing - rachunek szczegółowy -... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej dla klientów indywidualnychKiedy miałeś problem z działaniem telefonu stacjonarnego w Netii, jak również ten problem został zgłoszony na infonetii - masz prawo do obniżenia rachunku. Do tego wykorzystaj pismo -... |
Zobacz | Pobierz | |
Sprawdzenie warunków technicznych dla usługi dostępu do Internetu dla klienta biznesowegoPismo - Sprawdzenie warunków technicznych dla usługi dostępu do Internetu przeznaczone jest dla firm, które zastanawiają się nad skorzystaniem z usług Netii w ramach dostępu do... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o odblokowanie telefonuProśba o odblokowanie telefonu przeznaczona jest dla klientów indywidualnych, którzy dokonali blokady połączeń wychodzących na swoim telefonie stacjonarnym w sieci Netia za... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o rozłożenie na raty rachunku telefonicznegoJeżeli wysokość rachunku za telefon stacjonarny w Netii przewyższa znacznie Twoje możliwości finansowe - nie pozostaje Ci nic innego jak tylko przygotować pisma - Prośba o rozłożenie... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej dla klientów biznesowychKiedy miałeś problem z działaniem telefonu stacjonarnego w Netii, jak również ten problem został zgłoszony na infonetii - masz prawo do obniżenia rachunku. Do tego wykorzystaj pismo -... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii