Rezygnacja z faktury w formie elektronicznej - e-faktury
Przeznaczenie pisma:
Rezygnacja z faktury w formie elektronicznej - e-faktury przeznaczona jest dla wszystkich osób - zarówno indywidualnych jak i firm, które chcą zrezygnować z otrzymywania faktury w formie elektronicznej z Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile, ERA).
Informacje techniczne:
Dokument zapisany jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wypełnione oraz podpisane pismo należy złożyć w Punkcie Obsługi Klienta lub wysłać na adres wskazany w piśmie.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Cyfrowa - T-Mobile / ERA
Słowa kluczowe:
rezygnacja z efaktury,efaktura,rezygnacja z elektronicznej faktury,e-faktura era,elektroniczna faktura era,faktura tmobile,t-mobile,efaktura era,efaktura tmobile,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii T-Mobile / ERA
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo o rozwiązanie umowy - Telefon na abonament - Klient IndywidualnyWniosek składamy w celu rozwiązania umowy z operatorem sieci ERA dotyczącej świadczenia usług telefonicznych. |
Zobacz | Pobierz | |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient IndywidualnyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób fizycznych i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do odbioru wykorzystują... |
Zobacz | Pobierz | |
Zgłoszenie problemu z zasięgiemJeżeli masz cały czas problemy z zasięgiem sieci Era, masz przerywane połączenia, problemy z nawiązaniem ponownego połączenia - skorzystaj z pisma Zgłoszenie problemu z zasięgiem . |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz | |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient BiznesowyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient IndywidualnyCiężka sytuacja finansowa oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W takiej sytuacji... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo o rozwiązanie umowy - Blueconnect - Klient BiznesowyNależy pamiętać o tym, że większość wypowiedzeń należy składać do 30 dni przed upływem terminu na jaki została podpisana umowa. W przypadku gdy ten termin nie zostanie zachowany - umowa... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii