
Rozwiązanie umowy - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
Gdy kończy się umowa o świadczenie usług telefonicznych a nie chcemy już więcej korzystać z oferty operatora - należy złożyć pisemne oświadczenie wolni. Proszę pamiętać, że okres wypowiedzenia umowy wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień rozliczeniowy.
Informacje techniczne:
Dokument Word - można od razu wydrukować i ręcznie wypełnić lub otworzyć w edytorze tekstowym i wprowadzić na komputerze odpowiednie dane. Taki dokument wystarczy wtedy podpisać i przekazać operatorowi.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo można złożyć w salonach Plus GSM (mPunkt), przesłać Faxem na nr Biura Obsługi lub listownie na wskazany we wniosku adres korespondencyjny operatora.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Polkomtel S.A.
Słowa kluczowe:
abonament plus,zerwanie umowy z plus,wypowiedzenie umowy plus,plus gsm,zakończenie umowy plus,telefon na abonament plus
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Plus
![]() |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient IndywidualnyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla osób, które dotknęły przejściowe problemy finansowe i z tego powodu nie miały możliwości opłacenia... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru telefonuW przypadku gdy kończy Ci się umowa na abonament firmowy u operatora sieci Plus, do tego nie chcesz jej przedłużać tylko przenieść numer do innego operatora - należy złożyć wniosek o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient BiznesowyPogarszająca się kondycja finansowa firmy oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon pre-paid (tzw. "na kartę"), które chcą przenieść swój nr... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy - Klient IndywidualnyJeżeli zbliża się koniec okresu, na który podpisaliśmy umowę i nie chcemy już korzystać z usług operatora PLUS GSM, to należy złożyć pisemne oświadczenie woli. Proszę pamiętać, że okres... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieniły się dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - należy poinformować o tym operatora. Do tego celu służy dokument... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient BiznesowyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient BiznesowyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla firm, które zostały dotknięte przez kryzys finansowy co spowodowało problemy finansowe i z tego... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii