
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
Kiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w salonie dokument - reklamacja na wysokość rachunku.
Informacje techniczne:
Pismo z reklamacją zapisane jest w postaci pliku tekstowego, który można do razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo można złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta, wysłać na adres wskazany w piśmie lub faksem.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o.
Słowa kluczowe:
reklamacja orange,pismo z reklamacją orange,za wysoki rachunek orange,faktura orange,orange gsm,reklamacja do orange,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Komórkowa
![]() |
Rozwiązanie umowy Business Everywhere - Klient BiznesowyW przypadku gdy kończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu w sieci Orange - Business Everywhere i nie chcemy jej przedłużyć należy złożyć pisemne... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient BiznesowyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Orange , jesteś klientem biznesowym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wezwanie do wystawienia korekty faktury za niezamawiane usługiDostajesz fakturę i dziwisz się, że wyszczególniona jest usługa, z której rezygnowałeś? Takie sytuacje się przytrafiają. Jedynie co na to możesz poradzić to przygotować odpowiednie pismo... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Infolinii 801Numer Infolinii 801, który posiadasz u operatora Orange Polska nie sprawdził się w Twoim przypadku? A może kończysz z działalnością gospodarczą? Niezależnie od powodu pamiętaj aby... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy - Klient BiznesowyW przypadku gdy nie chcemy już korzystać z oferty operatora sieci komórkowej Orange należy złożyć wypowiedzenie. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień rozliczeniowy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru telefonuW przypadku gdy kończy Ci się umowa na abonament u operatora sieci Orange, do tego nie chcesz jej przedłużać tylko przenieść numer do innego operatora - należy złożyć wniosek o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Orange i chcą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy - Klient IndywidualnyW przypadku gdy kończy się umowa z operatorem a nie chcemy już jej przedłużać to należy złożyć pisemne oświadczenie woli o rezygnacji z usług sieci Orange. Należy pamiętać, że okres... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii